Min fina vän ♥

(hittade en gammal bild på henne på min dator, hoppas att det går bra att jag tog denna)

Det finns en tjej som betyder så otroligt mycket för mig.
Hon är helt underbar jag kan inte förklara hur mycket den tjejen betyder för mig.
Hon har alltid funnits där för mig när jag behöver henne har vi gråtit tillsammans, skrattat tillsammans, gjort dumma saker tillsammans och aa allt tillsammans.
kan verkligen inte förklara hur bra den här tjejen är.
Jag kommer ihåg allt vi har gjort och jag har inte lika kul med andra som jag har med henne.
Det är fina tider som absolut aldrig kan glömmas. det är inte många som har en sån vän som jag och det är synd, men ingen absolut ingen ska få ta denna vän ifrån mig för jag älskar henne så oerhört mycket min bästavän.

Jag älskar dig min fina vän, Paulina Magnusson.♥


Postat av: pau

aw nina, älskar dej så otroligt mke! <3

2011-11-06 @ 22:33:19
URL: http://ppaaaaau.blogg.se/

INNAN DU KOMMENTERAR:
Jag fotar mina bilder med Nikon D3100 + 18-55mm
Bloglovinbyten? Visst!
Ja, jag kan göra designer till andra. Kontakta mig på [email protected] !



namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

bloggadress:

skriv din kommentar:

sjuk.. :(






Mitt namn är Nina och jag är 13 år.
Jag går på en helt vanlig skola i älmhult, där jag även bor. Mitt stora intresse är att fotografera, som du framförallt kommer att få se och läsa i denna blogg.

Läs mer om mig här...
Vill du ha fler besökare?