Lär känna mig på 30 dagar

Snodd av paulina


Dag 01 - Presentera mig själv

Dag 02 - En nytagen bild på mig + 10 fakta om mig

Dag 03 - En person jag vill träffa just nu

Dag 04 - Min favorit årstid och varför

Dag 05 – Bild på mig och min bästavän

Dag 06 - Mina husdjur

Dag 07 - Någonting jag vill ha mer än nåt annat just nu

Dag 08 – Vad jag stoppar i munnen under en dag

Dag 09 – Det här är jag beroende utav

Dag 10 - Vad jag skulle göra om jag fick 1 miljon

Dag 11 - Min dag

Dag 12 - Någonting jag ångrar

Dag 13 – En bra och en dålig egenskap

Dag 14 - Min favorit film.

Dag 15 - En bild på ett ställe jag varit på

Dag 16 - En bild på mig idag och vad jag hade på mig

Dag 17 – Hur jag ser ut en vanlig dag

Dag 18 - En bild på mig för ett år sedan

Dag 19 – Vad jag vill göra i framtiden

Dag 20 - En bild på det jag köpte senast

Dag 21 – Skriva om min vardag från morgon till kväll

Dag 22 - Mitt favorit program - och varför

Dag 23 - En bild på mig själv som är tagen utav någon annan

Dag 24 – Fem webbsidor som jag ofta är inne på

Dag 25 - En låt som får mig att gråta

Dag 26 - Det bästa YouTube-klippet

Dag 27 – Vad jag helst gör en helg

Dag 28 – En sak jag önskar jag fick uppleva igen

Dag 29 – Mina tre finaste bilder

Dag 30 – Ett minne jag aldrig glömmer


INNAN DU KOMMENTERAR:
Jag fotar mina bilder med Nikon D3100 + 18-55mm
Bloglovinbyten? Visst!
Ja, jag kan göra designer till andra. Kontakta mig på [email protected] !



namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

bloggadress:

skriv din kommentar:

sjuk.. :(






Mitt namn är Nina och jag är 13 år.
Jag går på en helt vanlig skola i älmhult, där jag även bor. Mitt stora intresse är att fotografera, som du framförallt kommer att få se och läsa i denna blogg.

Läs mer om mig här...
Vill du ha fler besökare?