I don't mind if you don't mind

Sovit hela dan och vaknade nu.
Jag har inte lika ont i magen som jag hade innan men huvudvärken är värre och jag hostar konstant..
Men då är det skönt att värma lite oboy och lägga i lite grädde och minimarshmallows och se det bästa i
att vara sjuk. MUMS!

Postat av: sanna

Mysig bild! om du vill får du gärna gå in och kolla mina nya bilder som jag tog på en kompis här om dagen och berätta vad du tycker :)

2011-10-28 @ 12:10:09
URL: http://sannapergel.blogg.se/

INNAN DU KOMMENTERAR:
Jag fotar mina bilder med Nikon D3100 + 18-55mm
Bloglovinbyten? Visst!
Ja, jag kan göra designer till andra. Kontakta mig på [email protected] !



namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

bloggadress:

skriv din kommentar:

sjuk.. :(






Mitt namn är Nina och jag är 13 år.
Jag går på en helt vanlig skola i älmhult, där jag även bor. Mitt stora intresse är att fotografera, som du framförallt kommer att få se och läsa i denna blogg.

Läs mer om mig här...
Vill du ha fler besökare?