Dag 01 - Presentera mig själv

Nina, en tjej på 13 vårar, som älskar att fota.
Drömmen är att bli fotograf, eller jobba med något inom media.

Jag är en väldigt konstig person , jag älskar att få folk att skratta och jag skrattar ibland åt mina egna skämt.
Annars är jag en helt vanlig tjej som går i en helt vanlig skola som alla andra.
Mitt intresse är ju såklart att fotografera, inte heller något ovanligt.
När jag var liten, så ville jag bli en prinsessa såklart men sen ville jag bli en veterinär.
Fast sen när jag började kolla på olika tv-program, som Djursjukhuset, så blev jag nog skrämd.
Sedan så ville jag inte längre bli veterinär (konstigt).
Ett tag senare började jag intressera mig för att bli kock eller bagare, det gick inte heller så bra.
Sedan så började jag använda min kamera. Nu i början går det självklart inge vidare, men sedan om något halvår hoppas jag att mina bilder blir bättre.

INNAN DU KOMMENTERAR:
Jag fotar mina bilder med Nikon D3100 + 18-55mm
Bloglovinbyten? Visst!
Ja, jag kan göra designer till andra. Kontakta mig på [email protected] !



namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

bloggadress:

skriv din kommentar:

sjuk.. :(






Mitt namn är Nina och jag är 13 år.
Jag går på en helt vanlig skola i älmhult, där jag även bor. Mitt stora intresse är att fotografera, som du framförallt kommer att få se och läsa i denna blogg.

Läs mer om mig här...
Vill du ha fler besökare?