Dag 10 - Vad jag skulle göra om jag fick 1 miljon

Vad jag skulle göra om jag fick en miljon kronor? Jo, jag skulle shoppat upp allting!
Eller jag kanske ska spara lite pengar.. Först skulle jag nog köpt en ny dator, mobil, hårförlängning och massvis med kläder, smink och ja, allting!

INNAN DU KOMMENTERAR:
Jag fotar mina bilder med Nikon D3100 + 18-55mm
Bloglovinbyten? Visst!
Ja, jag kan göra designer till andra. Kontakta mig på [email protected] !



namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

bloggadress:

skriv din kommentar:

sjuk.. :(






Mitt namn är Nina och jag är 13 år.
Jag går på en helt vanlig skola i älmhult, där jag även bor. Mitt stora intresse är att fotografera, som du framförallt kommer att få se och läsa i denna blogg.

Läs mer om mig här...
Vill du ha fler besökare?