Dag 04 - Min favorit årstid och varför

Min favorit årstid är helt klart höst!
Min favorit årstid är helt klart höst!
Min favorit årstid är helt klart höst!
Min favorit årstid är helt klart höst!
träden tappar alla sina löv , det är mörkt när man stiger upp på morgonen, varma halsdukar,
tjocka vinterjackor, varm choklad efter en lång skoldag och regn som smattrar mot fönstret på morgonen. underbart!
Och det bästa av allt är att snart är det juul! :D


INNAN DU KOMMENTERAR:
Jag fotar mina bilder med Nikon D3100 + 18-55mm
Bloglovinbyten? Visst!
Ja, jag kan göra designer till andra. Kontakta mig på [email protected] !



namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

bloggadress:

skriv din kommentar:

sjuk.. :(






Mitt namn är Nina och jag är 13 år.
Jag går på en helt vanlig skola i älmhult, där jag även bor. Mitt stora intresse är att fotografera, som du framförallt kommer att få se och läsa i denna blogg.

Läs mer om mig här...
Vill du ha fler besökare?